Jun 10, 2009

Addicted To.....On9 Games???

huhu,aku sure rmi yg addict kat game on9 kan??
x kira la bola ke,perang ke,tembak2 ke..
yg pasti aku sbg wanita (ahak!)
teramat2 la addict kat game makeover @ makeup..
atau dlm bhs mlayu lbeh dknali n femes sbg game mak andam..
kwn aku ckp,bahagia je muka aku time leh main game2 mcm tu..
ya la,dah wat bnda yg kita ska,mstila bahagia kan?
dah knfem kita wat kerja tsebut dgn seikhlas hati..
mmgla dlm dunia realiti ni aku dah spatutnya x main bnda2 mcm tu,
tp..aku wanita n pya naluri..(hehehe)
so watpa nk dgr ckp org,
wat ja bnda yg kita suka..
brani buat,brani tggung la..
klu x brani,takut kna kutuk or watsoever,
x yah la buat..
hoho emo lak..
k la aku nk smbg men game nih..
tgh mekapkan avril,haha
cantik gila dia..
btuah dpt mak andam mcm aku..(^^,)
k,just do wat u like n the only thing that we regret in our life is the risk that we didnt take..
utk wanita2 mcm aku di luar sana,klik link kat bwh ni klu nak jd mak andam mcm aku..
sila2..jgn malu2..
tp aku x tau la klu ada jgk org laki yg main game mcm ni??? =.='

p/s : hehe hasil karya aku ^^





dan lagi....

vanessa pun ada,hoho

bes gila men game2 mcm ni~ \(^^,)/



GirlsGameOn9

Shared via AddThis

No comments: