Jun 9, 2009

- Deal With Me -


inilah aku :
- seorg student nurse
- anak ke2 dr 4 org siblings
- the only daughter
- slalu kna bleter dgn mak
- tp rapat yg amat dgn ayah ^^
- tp aku syg dua2 sgt2
- abg aku,rapat gak..haha teman sekomplot xD
- adik yg bwh aku,da mninggal taun 2002,sbb leukimia (al-fatihah)
- adik bgsu aku,skrg drjah 4..tp gatalnya ya Allah.sakit lak ati aku dgr kisah2 playboy dia =.='
- skolah..drjah 1 - 3,(1997-1999)SRK Convent,Muar..drjah 4,(2000)SIGS,JB..drjh 5 n 6 (2001-2002)SKKR,Pendang...form 1-5 (2003-2007) SMKAS,Sik..
- so klu ada kwn2 lama aku yg tbaca page ni,cntact la aku balik ye ^^ rindu gila kat korang!
- seorg yg susah nk mrh,tp bila da start mrh,lmbt plak nk cool (^^')
- ada ramaiiiii kwn n aku syg sumanya ^^
- ska dgr muzik..x kesahla lagu ke,piano ke,akustik ke..jnji otk aku leh trima..
- mmg interested in korean n chinese songs,also japanese songs..so i can learn more about those languages ^^
- berangan2 nk g knsert mna2 artis yg cambes xD
- ske on9,bca buku2 komik n mjlah mcm ujang @apo..susa nk bca mjalah yg bmotivasi
- peh..mmg gila tgk n main bdminton
- ....antikapel,sbb aku mmg x pcayakan lelaki
- x penah jatuh cnta pun seumur idup aku..stakat suka2 time bhingus dulu adala =.='
- rmi org bncikn aku time skul dulu..its ok coz served them rite,i h8 them 2 xD
- susa nk tima balik org yg aku pnah bnci,klu tima pun,knpem ada je bnda yg dia wat mmbncikan aku..
- pntingkan perpaduan ^^ so aku amat mympah dgn org2 yg bsifat pkauman..
- prinsip idup aku dulu 'brani buat,brani tanggung' tp skrg 'walau apapun yg tjadi,hidup msti dtruskan..' waa da matured aku ni! (^^,)
- aku klu x puas ati dgn org,slalu trus trg ja..
- tp kdg2 x brni jgak,ohoho
- pelik ke klu still single d usia mcm ni? 19 taun ya bkn 90
- x phm dgn pmikiran sesetgh org kliling aku kat cni..
- i'm not dat desperate n cheap,trima je mna2 lelaki yg nak kapel dgn aku
- lelaki zmn skrg...ish takut aku nk pikir x.x
- bila da tbukak hati ni nnt,aku juz nk seorg lelaki yg nk mnikahi aku,bkn yg skdr kapel2 bla3 yg buang duit,masa n perasaan..
- so aku tau,slagi aku jaga batasan pgaulan,insyaAllah bakal suami aku pun mcm tu..

\(^^,)/

- dah siap,japgi nk gi hspital lg..kerja..kerja..kerja..bye!


No comments: