Mar 4, 2011

Aku Memerlukan Hang

Its time to say gudbye~ T.T

Ufttt.
2 - 3 ari ni hidup aku sgt la x aman..
x tenang..
Nk mkn tringat, nk tidoq tringat,
nak baca majalah Wanita pun aku tringat kat hang.
Aku dah la nk exam Isnin ni.
Ok aku tau ada hikmahnya jd cmni tp aku tetap rasa x adil.
Bila setiap hari aku nampak hang,
setiap hari aku senyum tgk hang,
tapi hang?
X bg apa2 respon yg positif pun.
Aku rasa nak triak hang tau x?
Aku rasa dikhianati.
Bknnya kita baru kenal sehari dua.
Dah bertahun dah pun.
X kan mcm tu ja hg buang smua memori kita?
Aku rasa malu bila setiap kali p klas,
ada ja yg tya pasal kita, pasal hg.
Aku dah x larat nak jwb dah.. ~
T.T

Kalau ikutkan hati aku yg remaja ni (?)
Nak ja aku buang hg trus dr hidup aku,
cmna hg wat kat aku skrg.
Tp aku SERIUSLI x sggup!
Biaq la hg x bg apa2 respon pun kat aku,
aku tetap nk usha hg,
mcm dulu2.
Bila aku sggup berlapaq sbb hg,
sggup tidoq lmbat sbb hg,
kdg2 sggup x tidoq pun.
Punya la aku nk habiskan wktu bsama2 dgn hg.

Hg igt lg x?
Hg slalu nyanyi bila aku sedih,
hg tgkap gmbaq2 aku,
dan hg la tempat aku luahkan perasaan stiap kali aku rasa x bes dgn sapa2.
Mana nk cari pengganti hg?
Yg lg ensem ka, yg lg bersuara merdu ka,
aku x kesah.
Yg aku tau, aku sgt2 memerlukan hg.
Dan tgk keadaan hg skrg, mnyebabkan ati aku skt gila..
Dulu aku ckp susah ati klu ada pmpuan len yg cuba goda hg,
tp x sangka, aku jugak punca yg wat hg jd cmtu..
Cukup la hg wat aku sasau mcm ni,
cukuplah...
Cepat la bgn dan gembirakan aku semula...
Wahai Ncik Laptop ku.~~ T.T

P/s : Oh ya, mood aku sgt la x bes dua tiga hari ni. Mungkin slh satu kesan dr pts cinta kot? Sori kat kwn2 yg da merasa n terasa dgn mood aku yg pasang surut ni. Disebabkan aku kelihatan sgt sasau n x ketahuan kat dlm umah sbb ketiadaan laptop ksayangan n memberi efek negatif kpd keanggunan aku, ada dak2 umah aku yg sggup promot laptop depa untuk mngembalikan keceriaan dan kekiutan (?) aku yg smakin pudar ni. Wuhuhu aku sgt terharu ok. Tp cmna pun aku rasa malu gak.. X kan smpai tiap2 mlm nk pinjam kan. Btw thx a lot my housemates, sokongan anda sgt2 menggembirakan aku. All the bes 4 our exam next week. May God bless all of us. Amin. ^^

3 comments:

. akit kot . said...

tsk tsk tsk t__t
sedih haku ngan kisah cinta hang ..

betol2 menyayat hati haku yang tak mudah rapuh nih .

haku paham perasaan dikhianati ngan sayang kite nih cane bai ..
justeru itu haku cam turut rase cam nak tendang lektop haku untuk nak mandalami lagi perasaan hang .

isk isk isk ;(

rawat lah dia cepat .. please lah .. haku dah nanges cam mak nyah dah nih

Nur Liyana Mohd Yunus said...

awat aku rasa mcm aku ja yg nk kna tlg tendang laptop hg?? meh sini laptop ncik why coat yg comel tu.. meh nk tendang meh..~~

fuhh hg mmg memahami la.. sedih o.. smpai aku kna p lepas tension kat redbox td.. abes lagu industan aku sapu.. (pengaruh tunang aku)

plisss la jgn nangis mcm maknyah sbb aku pun rasa nk nangis klu hg nangis mcm tu ~~ tlg doakan kekasih aku cpt bgn dr koma ok?? tsk2 tq~~

Ibnu Ahmad Al-Asghar said...

hahaha..bagus2..