Feb 17, 2011

No I'm Not


Assalammualaikum.
Ceh, x tahan tajuk post.
Padahal x dak bnda pun..
Aku x tau nk update apa kat blog ni..
Wuhuhu..
Sekarang konon2 bajet bz la konon2nya aku nih.
Dgn nak exam mggu depan,
dgn nk rushing balik kg tgk tokwan,
dgn nk siapkan sal event Maulidur Rasul~~
*sigh

Aku rasa mcm nk berhijrah la..
Dah lama dah..
Tapi ada ja anasir2 jahat yg mghasut aku n wat aku stay kat jln yg aku pilih ni..
Ok, jgn nk tuding jari.
Bkn salah setan, salah aku sndiri =.='
Harap2 dgn semua bnda2 positif yg aku wat semenjak dua menjak ni,
leh bantu aku utk brubah.
Perlahan-lahan pun x pa,
jnji aku dapat result yg positif.
InsyaAllah.

Eh, Sabtu ni aku gedik2 merla lak p join seswatu aktiviti yg x bfaedah tp aku suka gak.
Aku x harap aku menang pun,
tp kalau ada rezeki, alhamdulillah la :)

Ekceli aku tgh bdiskus2 manja dgn AJK2 nih.
Rilek2 ja aku on9 upd8 blog.
Muehehe.
Maaf kwn2. Saranghae tau.
Aku tgk semua bsemangat ja involve dlm plan ni.
Harap2 semua bjalan lancar,
sebab aku tgk kolej aku ni,
kalau aktiviti keagamaan lain, laju ja accept drg pya proposal.
Tp bila berkaitan dgn Muslim, mcm nak x nak ja bg.
Dgn proposal kna wat byk kali,
byk xtvt kna tolak..
Huhu.
No offense.
Aku bkn nk kutuk tp x baik la mcm tu ncik kolej.
Jgnla diskriminasi sgt ~~~
Kami rasa mcm terbuang tau,
huhu.
Kak sri, kinot, hijrot, suhailot, n Miss Bieber kesayangan,
HWAITING!!
Semoga usaha kita (kita ke???ok tolak aku) x dpndang rendah oleh kolej yg kacak tu.
Aku syg hampa smua. Sejuta mmuahh tau, *wink2.
Miss Bieber, aku seriusli mengantuk n mls do nk tulis n fikir sal prizes ni.
Muehehehe.
Semangat gila la hg.
Mungkin sbb hg pakai merah hari ni?
N digelar org kaya??
*keh2
Idea2 hg smua mcm bernas ja.
Mmg saspek la hg mlm ni.
Tserlah kepimpinan.
Hehe.
Nampak sgt aku bodek.
Nak kfc esok???? ;))

Wokeh! Aku nk sambung diskus dgn drg.
Padahal mcm nk abes da aku dgq. Hoho.
*menguap~~~
Dah2. Miss Bieber da bg jelingan maut smbil bsandar kat bahu aku nih.
*bayaq la weh, igt free??
Halk*m dia da bgerak2. Hehe lagi.
Nite. Salam ^^

P/S : Sriusli aku x dak idea pun nk tulis apa ni.. suka2 aku ja taip tp x fikir.. nyah, write it ritee~~~~ muehehe! Nite!

2 comments:

. akit kot . said...

betol tu , memang tulisan yang takdek idea , sangat tak paham . hahahahah

tapi takpe , luahan perasaan kesumat dekat belog memang macamni.
ahah ! ^^

Nur Liyana Mohd Yunus said...

haha. trimas sbb x fhm.. mmg tu la niat sbnarnya~ kekeke ^^
lau smua blog ada info, biar blog saya jd si kosong. hehe. tmpat lepas geram je ^^